Parduotuvės taisyklės ir prekių gražinimas
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Klientas privalo susipažinti su mūsų parduotuvės kaipskanu.lt taisyklėmis prieš pateikiant užsakymą. Visais kitais atvejais laikoma, jog Klientas yra susipažinęs su Taisyklėmis ir joms pritaria, kai pateikia užsakymą. Neatsakome už patirtus nuostolius tuomet, kai problemos atsirado Klientui neatsižvelgus į Taisyklių informaciją kuri yra vieša ir pateikiama šiame puslapyje.
1.2. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato asmens (toliau – Klientas), įsigyjančio prekes e-parduotuvėje www.kaipskanu.lt, ir I. Argustės ūkis, Nr. 4349291, a.k. 49512210810, maisto tvarkymo subjekto atpažinimo numeris 530001478, tel. +370 6989 07 147, el. paštas labas@bubliukis.lt (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.3. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Kliento ir kaipskanu.lt laikoma sudaryta nuo to momento, kai Klientas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, užpildęs užsakymo formą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Užsakyti“, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo.
2. PREKIŲ UŽSAKYMAS IR PRISTATYMAS
2.1. Prekės pristatomos Kliento nurodytu adresu.
2.2. Pristatymo įkainiai: perkant už 50 eur ir daugiau, pristatymas nemokamas. Perkant už nedaugiau nei 49.99 eur, pristatymo kaina 6 eur
2.3. Pristačius prekes Kliento nurodytu adresu laikoma, kad prekės Klientui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Klientas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Klientas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja kaipskanu.lt. Priešingu atveju Klientas praranda teisę reikšti reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
3. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
3.1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LT vyriausybės nutarimu Nr. 738 „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ ir CK straipsniuose 6.22810 ir 6.22811 nustatyta tvarka.
3.2. Jei Klientas gauna nekokybišką prekę, jis įsipareigoja apie kokybės trūkumus informuoti Pardavėją per 24 valandas. Tokiu atveju, prekė yra keičiama arba grąžinami pinigai, priklausomai nuo susitarimo tarp Kliento ir Pardavėjo.
3.3. Visais grąžinimo atvejais, Klientas privalo pirmiausia kreiptis į Pardavėją nurodytais kontaktais.
3.4. Klientas atsako už grąžinamos prekės supakavimą. Jeigu prekė nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.
3.5. Prekės nebus priimamos atgal, jei buvo naudojamos arba/ir sugadintos arba/ir prarado prekinę išvaizdą.
3.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Kliento grąžinamą prekę, jei buvo nesilaikoma grąžinimo sąlygų.
3.7. Už Pirkėjo grąžintas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Kliento sąskaitą ne vėliau kaip 10 darbo dienų, nebent Pardavėjas ir Klientas susitaria kitaip.
4. PARDAVĖJO TEISĖS
4.1. Pardavėjas turi teisę laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo ir neatsako už jokius su tuo susijusius Kliento nuostolius.
4.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles ir apie pasikeitimus informuoti el. parduotuvės tinklalapyje.
4.3. Pardavėjas turi teisę bei išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti galimybę Klientui naudotis el. parduotuve, jei Pirkėjas bando pakenkti e. parduotuvės darbui. Tokiu atveju, Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius Kliento nuostolius.
4.4. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.
5. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI
5.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad el. parduotuvė veiks be jokių klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Kliento nuostolius, susijusios su el. parduotuvės veikimo sutrikimais, klaidomis.
5.2. Pristatyti Klientui užsakymą atitinkančias prekes Kliento užsakyme nurodytu adresu Taisyklėse nustatyta tvarka ir sąlygomis.
5.3. Jei dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti Kliento užsakytų prekių, Pardavėjas įsipareigoja pasiūlyti alternatyvą, o Klientui nesutikus – grąžinti Kliento sumokėtus pinigus per 10 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekės nesuteikimą.
5.4. Pirkėjo duomenis tvarkyti Privatumo Politikoje ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų apsaugos įstatymo tvarka.
5.5. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.
6. KLIENTO ĮSIPAREIGOJIMAI
6.1.Klientas įsipareigoja registracijos formoje, pirkimo metu, pateikti tik teisingus duomenis.
6.2. Klientas įsipareigoja neperduoti savo prisijungimo duomenų tretiesiems asmenims. Praradus duomenis, Klientas privalo apie tai informuoti Pardavėją.
6.3. Klientas įsipareigoja sumokėti prekių bei pristatymo kainą, taip pat ir kitus mokesčius, jei nurodyti sudarant sutartį, ir priimti užsakytas prekes.
6.4. Jei Klientas pastebi siuntos pažeidimą Klientas įsipareigoja patikrinti siuntos būklę atsiėmimo metu. Jei Klientas pastebi siuntos pažeidimą, privalo iš karto informuoti Pardavėją.
6.5. Klientas, naudodamasis el. parduotuve, patvirtina, kad sutinka su Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.
7. KOMUNIKACIJA
7.1 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Kliento pirkimo metu pateiktu el. paštu ir/arba tel. numeriu.
7.2 Klientas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės parduotuvės skiltyje „Kontaktai“ arba el. paštu: labas@bubliukis.lt
8. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
8.1. Šios pirkimo-pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir teisės aktais.
8.2 Visi nesutarimai kilę dėl pirkimo-pardavimo sutarties tarp Pardavėjo ir Kliento yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
8.3 Pardavėjas ir klientas yra atleidžiamas nuo įsipareigojimų pagal šia Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti neįmanoma dėl nenumatytų aplinkybių „Force Major“.